הפירות המזון המושלם לאדם

 

תגידו האם אפשר להתנגד לצלחת פירות עשירה
שמורכבת ממנגו כתום תות אדום פסיפלורה או מלון מתוק?

לשמחתי הרבה, יש כיום מגוון עצום של פירות, שככל שיותר נחשפים אליו
מבינים כמה נשתבחה ארצינו הקדושה בשפע של פרי וירק
כול כך הרבה צבעים, כול כך הרבה מגוון וכול כך הרבה טעמים

פירות זהו המזון הכי בריא לגוף האדם ואין אף מזון ששווה לו , מבחינת העושר התזונתי שהוא מעניק לגוף.
הפירות מכילים את כל אבות המזון הדרושים לגוף האדם ביחס נכון , הם מכילים שפע של ויטמינים ומינרליים,
פיטוכימיקלים, מים, סיבים וסוכר טבעי (פרוקטוז), הם טעימים ומגוונים , הם קלים לעיכול ומעניקים לנו אנרגיה זמינה
שמהווה דלק לשרירים ולמוח.

מה היתרון העצום של הפרי?
פירות מסייעים בסילוק רעלים מן הגוף, תורמים לבריאות, לעור הפנים,
מאטים תסמיני הזדקנות ונלחמים בתאים סרטניים.

איזה כיף זה שלהכין פירות זה אפס התעסקות או הכנה
אנחנו מקבלים אותם שלמים היישר מהעץ, נשאר לנו רק לקלף להודות  ולהנות.

שימו לב ככל שצבע של הפרי עז יותר זה מעיד על בשלות טובה
במצב זה ריכוז החומרים הפעילים גבוה יותר
ובכך תורם לחיזוק מע’ החיסון.

איך אני ממליצה לאכול את הפירות, על מנת להפיק מהם את המירב
ושלא יגרמו להעלאת רמת הסוכר בדם?

  • פירות תמיד לאכול בבוקר על קיבה ריקה. כך העיכול שלהם יהיה מושלם,
    ללא עיכוב בשל מזונות אחרים שכבר נמצאים בקיבה.

  • רצוי לאכול פרי מונו – היינו פרי אחד ורק אחר כך לעבור לעוד פרי מזן אחר

  • לשלב נכון את הפירות – פרי מתוק עם חמצמץ פרי חמצמץ עם חמוץ

  • אכילת פרי בעונתו ולא כזה שעמד בקירור ( תפוזים בקיץ למשל או אבטיח בחורף)

  • נסו לטעום ולשלב פירות מצבעים שונים, על מנת לקבל ויטמינים מגוונים שיעשירו את גופכם

  • פרי לאכול אך ורק במצב של בשלות מלאה ולא בוסר

  • הימנעו מאכילת פירות שצבועים בצבע מלאכותי או מכוסים בשכבת דונג (שעווה).

  • השתדלו לצרוך פירות שנקטפו ישר מן העץ והאדמה ולא עברו הובלה וקירור.

  • פירות יבשים לאכול רק טבעים ללא גופרית או תוספת סוכר או חומרים משמרים וצבעי מאכל

  • אל תאכלו פירות שהם בשלים יתר על המידה , מה שהבשיל ישר למקפיא עבור שייק /גלידה ביתית

    איך נעודד את בני המשפחה ואותנו לצרוך יותר פירות בחיי היומיום:

  • מלאו את הבית בפירות טריים – אחת לשבוע בצעו הזמנה מחקלאים/ מקבוצות רכישה/ מחנויות, שאתם יודעים שמביאים סחורה איכותית.

  • חיתכו לבני הבית צלחות של פירות טריים לארוחת בוקר , גם תשלחו אותם בצורה טובה, לעמל יומם שבגופם המון ויטמינים לתחזוקת הגוףוגם תעזרו להם בניקוי הגוף מפסולת של יום האתמול.

    הפירות משמשים כחומרי ניקוי מדהימים לגוף ,הם עוזרים בספיחה של פסולת בגלל הסיבים התזונתיים שיש בהם ועוזרים לגוף בפינוי מזון שנתקע ונצבר בצידי הקיבה.

  • כאשר יש דחף למתוק רצוי לספקו על ידי פרי עסיסי ולא על ידי שוקולד או עוגה , לאט לאט הצורך במתוק עז מלאכותי יפחת והאהבה והסיפוק ממתוק של פרי עסיסי יגבר

  • רצוי ומומלץ לאכול את הפרי שלם ולא מרוסק , ככה מתבצעת לעיסה מייטבית שהיא מאוד חשובה לעיכול תקין

  • צרו מהפירות שפע ומגוון של אפשרויות כמו : צלחות מסודרות יפה של סוגי פירות שונים / שייקים בטעמים שונים/גלידות טבעיות מפירות בלבד או כדורי תמרים שישבו לכם קבע במקרר למקרה הצורךשיהיה לנו חג ט״ו בשבט מלא ברכה ושפע של פרי וירק לכול

    מתוך ארץ מבורכת ומדושנת ארץ זבת חלב ודבש

    ושרק תהיו לי בריאים

    הדסה אדלר

    אני מזכירה שביום שני 17/1/22 יום ט״ו בשבט אני עורכת יום תזונה בחינם איתי להכיר את התזונה הטבעית המתגמלת
    עבור בריאותך . כאן הפרטים של היום: https://hadasaadler.co.il/?p=1812

כתיבת תגובה